Pastāv dažādi iemesli, kāpēc jūsu Ploom X Advanced nelādējas.
1. Iespējams, nav pareizi pievienots USB kabelis. Vēlreiz pārbaudiet, vai viss ir pareizi savienots.
2. Iespējams, jūsu USB kabelis ir bojāts. Mēģiniet izmantot citu USB kabeli un barošanas bloku. Vislabāk ir izmantot Ploom X Advanced USB kabeli.
3. Restartējiet ierīci. Lai to izdarītu, pārliecinieties, ka bīdāmais vāks ir aizvērts, un noņemiet priekšējo vāku. Nospiediet un turiet nospiestu mazo pogu ierīces vidū ar plānu, neasu priekšmetu, līdz ierīce sāk vibrēt, pēc tam uzlieciet priekšējo vāku.
4. Ja restartēšana neatrisināja problēmu, sazinieties ar Ploom komandu pa tālruni 800 02022.
Lai apmeklētu šo vietni, jums ir jābūt vismaz 18 gadus vecam.
Šo vietni drīkst apmeklēt tikai pilngadīgi nikotīna vai tabakas izstrādājumu lietotāji. Šie produkti izraisa atkarību, un tie nav bez riska.